Otvorena pozicija u tvrtki Lemax (iTravel software) – Customer Care Specialist

Novosti Poslovi Otvorena pozicija u tvrtki Lemax (iTravel software) – Customer Care Specialist

Otvorena pozicija u tvrtki Lemax (iTravel software) – Customer Care Specialist

Comments off

Lemax

Konstantno tražiš nove izazove? Želiš rješavati kompleksne korisničke probleme? Imaš interes za stjecanje novih znanja te rad u dinamičnom okruženju? Odlično, prouči što ti nudi Lemax!

Lemax je tvrtka koja je razvila vlastiti proizvod iTravel Software – enterprise softver koji pokriva cjelokupno poslovanje srednjih i velikih turističkih kompanija. Kako bi upotpunili svoj tim, traže mlade ambiciozne ljude koji su na završnoj godini fakulteta ili su nedavno diplomirali za izazovan posao (full-time) u dinamičnom okruženju na poziciji Customer Care Specialist (m/ž) gdje se nudi puno prilika za stjecanje novih znanja iz područja IT-a i turizma. Mjesto rada je na adresi Remetinečka cesta 139 u Zagrebu.

Što Lemax traži:

  • Analitičke vještine u rješavanju problema
  • Razvijene komunikacijske vještine te izvrsno poznavanje engleskog jezika
  • Želju za stalnim stjecanjem novih znanja i vještina
  • Iskustvo rada s klijentima – poželjno, ali nije obavezno

Više informacija možeš pronaći ovdje.

Glavni zadaci:

  • Podrška klijentima u rješavanju korisničkih problema i osiguravanje zadovoljstva klijenata
  • Analiziranje, praćenje i prioretiziranje ticketa
  • Kontinuirana komunikacija s klijentima iz svih dijelova svijeta
  • Suradnja sa svim našim timovima (IT, prodaja, implementacija…) u svrhu poboljšanja naših i korisnikovih poslovnih procesa

Što Lemax nudi:

  • Nova znanja iz područja turizma i IT industrije
  • Iskustvo u timu koji razvija inovativni proizvod na svjetskom tržištu
  • Rad u prijateljskoj i opuštenoj radnoj atmosferi
  • Stimulativna primanja

Ukoliko ste se pronašli u navedenim karakteristikama te vam se sviđa što Lemax nudi, pošaljite životopis na jobs@lemax.net do 1. srpnja 2017. godine. Sretno!