Konstantno tražiš nove izazove? Želiš rješavati kompleksne korisničke probleme? Imaš interes za stjecanje novih znanja te rad u dinamičnom okruženju? Odlično, prouči što ti nudi Lemax!
Lemax je tvrtka koja je razvila vlastiti proizvod iTravel Software – enterprise softver koji pokriva cjelokupno poslovanje srednjih i velikih turističkih kompanija. Kako bi upotpunili svoj tim, traže mlade ambiciozne ljude koji su na završnoj godini fakulteta ili su nedavno diplomirali za izazovan posao (full-time) u dinamičnom okruženju na poziciji Customer Care Specialist (m/ž) gdje se nudi puno prilika za stjecanje novih znanja iz područja IT-a i turizma. Mjesto rada je na adresi Remetinečka cesta 139 u Zagrebu.
Što Lemax traži:
- Analitičke vještine u rješavanju problema
- Razvijene komunikacijske vještine te izvrsno poznavanje engleskog jezika
- Želju za stalnim stjecanjem novih znanja i vještina
- Iskustvo rada s klijentima – poželjno, ali nije obavezno
Više informacija možeš pronaći ovdje.
Glavni zadaci:
- Podrška klijentima u rješavanju korisničkih problema i osiguravanje zadovoljstva klijenata
- Analiziranje, praćenje i prioretiziranje ticketa
- Kontinuirana komunikacija s klijentima iz svih dijelova svijeta
- Suradnja sa svim našim timovima (IT, prodaja, implementacija…) u svrhu poboljšanja naših i korisnikovih poslovnih procesa
Što Lemax nudi:
- Nova znanja iz područja turizma i IT industrije
- Iskustvo u timu koji razvija inovativni proizvod na svjetskom tržištu
- Rad u prijateljskoj i opuštenoj radnoj atmosferi
- Stimulativna primanja
Ukoliko ste se pronašli u navedenim karakteristikama te vam se sviđa što Lemax nudi, pošaljite životopis na jobs@lemax.net do 1. srpnja 2017. godine. Sretno!